Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2608
Title: การศึกษาการจัดการเชิงกลยุทธ์และกลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ของลูกค้าประเภทรายเดือน ธุรกิจบริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา บริษัทแอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จํากัด (มหาชน) / อาทิตย์ ทองดีเลิศ.
Authors: อาทิตย์ ทองดีเลิศ 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อาทิตย์ ทองดีเลิศ (2552) การศึกษาการจัดการเชิงกลยุทธ์และกลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ของลูกค้าประเภทรายเดือน ธุรกิจบริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา บริษัทแอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จํากัด (มหาชน) / อาทิตย์ ทองดีเลิศ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2608
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222617.pdf928.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.