Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2602
Title: การศึกษาปัญหาและการกําหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดในธุรกิจเคมีภัณฑ์ (ผงสี) [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา บริษัทดิ๊ก อินเตอร์เนชั่นแนล (ประเทศไทย) จํากัด / อุษณีย์ เก่งตรง.
Authors: อุษณีย์ เก่งตรง 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อุษณีย์ เก่งตรง (2552) การศึกษาปัญหาและการกําหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดในธุรกิจเคมีภัณฑ์ (ผงสี) [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา บริษัทดิ๊ก อินเตอร์เนชั่นแนล (ประเทศไทย) จํากัด / อุษณีย์ เก่งตรง..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2602
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222591.pdf1.71 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

11
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.