Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2599
Title: การศึกษาปัญหาและกําหนดกลยุทธ์ของธุรกิจแฟรนไชส์ไอศกรีมโยเกิร์ต กรณีศึกษา แบรนด์เรดแมงโก้ สาขาศูนย์การค้าเซ็นทรัลพลาซ่าแจ้งวัฒนะ [ซีดี-รอม] / ณัฐปภัสร์ โชติช่วงสถาพร.
Authors: ณัฐปภัสร์ โชติช่วงสถาพร 
Issue Date: 2553
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ณัฐปภัสร์ โชติช่วงสถาพร (2553) การศึกษาปัญหาและกําหนดกลยุทธ์ของธุรกิจแฟรนไชส์ไอศกรีมโยเกิร์ต กรณีศึกษา แบรนด์เรดแมงโก้ สาขาศูนย์การค้าเซ็นทรัลพลาซ่าแจ้งวัฒนะ [ซีดี-รอม] / ณัฐปภัสร์ โชติช่วงสถาพร..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2599
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222545.pdf3.51 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

4
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.