Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2596
Title: การบริหารกลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาดเพื่อเพิ่มยอดขายสินค้าอุตสาหกรรมประเภทปั้นจั่นเหนือศรีษะ (Overhead Crane) กรณีศึกษา บริษัทเบอร์ลี่ ยุคเกอร์ จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ปรเมศวร์ ไพศาลเรืองรุ่ง.
Authors: ปรเมศวร์ ไพศาลเรืองรุ่ง 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ปรเมศวร์ ไพศาลเรืองรุ่ง (2552) การบริหารกลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาดเพื่อเพิ่มยอดขายสินค้าอุตสาหกรรมประเภทปั้นจั่นเหนือศรีษะ (Overhead Crane) กรณีศึกษา บริษัทเบอร์ลี่ ยุคเกอร์ จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ปรเมศวร์ ไพศาลเรืองรุ่ง..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2596
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222538.pdf1.96 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.