Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2589
Title: กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดเพื่อเพิ่มผลประกอบการในธุรกิจน้ํามันหล่อลื่นรถยนต์ [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา เดโล่ สปอร์ต บริษัทเชฟรอน (ไทย) จํากัด / มัสวี อุปราโภ.
Authors: มัสวี อุปราโภ 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: มัสวี อุปราโภ (2552) กลยุทธ์ธุรกิจและกลยุทธ์การตลาดเพื่อเพิ่มผลประกอบการในธุรกิจน้ํามันหล่อลื่นรถยนต์ [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษา เดโล่ สปอร์ต บริษัทเชฟรอน (ไทย) จํากัด / มัสวี อุปราโภ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2589
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
222492.pdf1.4 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.