Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2486
Title: การสื่อสารการตลาดเพื่อสังคมของพระพยอม กัลยาโณ = Social marketing communication: a case study of Phra Payom Kalayano / กิรณา ปิติศศิกร.
Authors: กิรณา ปิติศศิกร 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: กิรณา ปิติศศิกร (2552) การสื่อสารการตลาดเพื่อสังคมของพระพยอม กัลยาโณ = Social marketing communication: a case study of Phra Payom Kalayano / กิรณา ปิติศศิกร..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2486
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
216022.pdf944.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.