Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2485
Title: อิทธิพลของปัจจัยด้านการรับรู้การสื่อสารอัตลักษณ์ต่อภาพลักษณ์ของเครือโรงพยาบาลพญาไท = The Influence of factors concerning the perception of the corporate identity communication on the corporate image of Phyathai Hospital / ธันยพร กรอบบาง.
Authors: ธันยพร กรอบบาง 
Issue Date: 2552
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ธันยพร กรอบบาง (2552) อิทธิพลของปัจจัยด้านการรับรู้การสื่อสารอัตลักษณ์ต่อภาพลักษณ์ของเครือโรงพยาบาลพญาไท = The Influence of factors concerning the perception of the corporate identity communication on the corporate image of Phyathai Hospital / ธันยพร กรอบบาง..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2485
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
216019.pdf1.56 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

9
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.