Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2425
Title: การศึกษาปัญหา และกําหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้า [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษาบริษัทเมืองไทยประกันชีวิต จํากัด / ชญานิษฐ์ แก้วมาตย์.
Authors: ชญานิษฐ์ แก้วมาตย์ 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ชญานิษฐ์ แก้วมาตย์ (2551) การศึกษาปัญหา และกําหนดกลยุทธ์เพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการลูกค้า [ซีดี-รอม] : กรณีศึกษาบริษัทเมืองไทยประกันชีวิต จํากัด / ชญานิษฐ์ แก้วมาตย์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2425
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212962.pdf1.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.