Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2410
Title: กลยุทธ์ในการบริหารสินค้าคงเหลือของธุรกิจจําหน่ายสินค้าที่ระลึก กรณีศึกษา บริษัท เฮอร์เบิล แอนด์ แฮนดิคราฟท์ เซ็นเตอร์ จํากัด [ซีดี-รอม] / สุพรรณี อมาตยกุล.
Authors: สุพรรณี อมาตยกุล 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สุพรรณี อมาตยกุล (2551) กลยุทธ์ในการบริหารสินค้าคงเหลือของธุรกิจจําหน่ายสินค้าที่ระลึก กรณีศึกษา บริษัท เฮอร์เบิล แอนด์ แฮนดิคราฟท์ เซ็นเตอร์ จํากัด [ซีดี-รอม] / สุพรรณี อมาตยกุล..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2410
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212871.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.