Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/2398
Title: ศึกษาการกําหนดกลยุทธ์เพื่อการแข่งขัน ของบริษัท ดับบลิวพี ครีเอชั่น กรุ๊ป จํากัด ในกลุ่มลูกค้าธุรกิจผลิตภัณฑ์ภาพและงานพิมพ์เอชพี [ซีดี-รอม] / นรา ศรีสุวรรณ์.
Authors: นรา ศรีสุวรรณ์ 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: นรา ศรีสุวรรณ์ (2551) ศึกษาการกําหนดกลยุทธ์เพื่อการแข่งขัน ของบริษัท ดับบลิวพี ครีเอชั่น กรุ๊ป จํากัด ในกลุ่มลูกค้าธุรกิจผลิตภัณฑ์ภาพและงานพิมพ์เอชพี [ซีดี-รอม] / นรา ศรีสุวรรณ์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2398
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212754.pdf1.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.