Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/2397
Title: การศึกษาแนวทางการกําหนดกลยุทธ์การแข่งขันของบริษัท GMM Grammy จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / จักรชัย อนุสนธิอินทรา.
Authors: จักรชัย อนุสนธิอินทรา 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: จักรชัย อนุสนธิอินทรา (2551) การศึกษาแนวทางการกําหนดกลยุทธ์การแข่งขันของบริษัท GMM Grammy จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / จักรชัย อนุสนธิอินทรา..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2397
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212753.pdf2.27 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.