Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2390
Title: การกําหนดกลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขาย กรณีศึกษา บริษัท บีอะไหล่ยนต์ จํากัด [ซีดี-รอม] / ณัฐณิชา ชินสุวรรณพานิช.
Authors: ณัฐณิชา ชินสุวรรณพานิช 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ณัฐณิชา ชินสุวรรณพานิช (2551) การกําหนดกลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขาย กรณีศึกษา บริษัท บีอะไหล่ยนต์ จํากัด [ซีดี-รอม] / ณัฐณิชา ชินสุวรรณพานิช..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2390
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212740.pdf1.1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.