Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2322
Title: การจัดการระบบคิวลูกค้าเพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการ และลดระยะเวลาการรอคอย กรณีศึกษา ธนาคาร ยูโอบี จํากัด (มหาชน) สาขา A [ซีดี-รอม] / ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ.
Authors: ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ (2551) การจัดการระบบคิวลูกค้าเพื่อเพิ่มประสิทธิภาพในการให้บริการ และลดระยะเวลาการรอคอย กรณีศึกษา ธนาคาร ยูโอบี จํากัด (มหาชน) สาขา A [ซีดี-รอม] / ศิริรักษ์ แย้มสุวรรณ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2322
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212480.pdf926.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.