Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2304
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPema., Wangchuk,
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
dc.date.accessioned2018-09-13T10:07:18Z-
dc.date.available2018-09-13T10:07:18Z-
dc.date.issued2551
dc.identifier.citationWangchuk, Pema. (2551) The Effects of environment quality, interaction quality, outcome quality, and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan = ผลกระทบของคุณลักษณะประชากร, คุณภาพของสิ่งแวดล้อม, คุณภาพของการปฏิสัมพันธ์, คุณภาพของผลลัพธ์ และคุณภาพของสัมพันธภาพ ที่มีผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในอุตสาหกรรมธนาคารของประเทศภูฏาน / Pema Wangchuk..
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2304-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherBusiness Economics
dc.titleThe Effects of environment quality, interaction quality, outcome quality, and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan = ผลกระทบของคุณลักษณะประชากร, คุณภาพของสิ่งแวดล้อม, คุณภาพของการปฏิสัมพันธ์, คุณภาพของผลลัพธ์ และคุณภาพของสัมพันธภาพ ที่มีผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในอุตสาหกรรมธนาคารของประเทศภูฏาน / Pema Wangchuk.
dc.typeThesis
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.departmentSchool of Economics
thesis.degree.grantorThe University of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.levelmasters
utcc.eprintid4000
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
211661.pdf2.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.