Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2304
Title: The Effects of environment quality, interaction quality, outcome quality, and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan = ผลกระทบของคุณลักษณะประชากร, คุณภาพของสิ่งแวดล้อม, คุณภาพของการปฏิสัมพันธ์, คุณภาพของผลลัพธ์ และคุณภาพของสัมพันธภาพ ที่มีผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในอุตสาหกรรมธนาคารของประเทศภูฏาน / Pema Wangchuk.
Authors: Pema., Wangchuk, 
Issue Date: 2551
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Wangchuk, Pema. (2551) The Effects of environment quality, interaction quality, outcome quality, and relationship quality on customer loyalty in banking industry in Bhutan = ผลกระทบของคุณลักษณะประชากร, คุณภาพของสิ่งแวดล้อม, คุณภาพของการปฏิสัมพันธ์, คุณภาพของผลลัพธ์ และคุณภาพของสัมพันธภาพ ที่มีผลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าในอุตสาหกรรมธนาคารของประเทศภูฏาน / Pema Wangchuk..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2304
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
211661.pdf2.05 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.