Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2281
Title: The Revitalization of brand image of low cost airline in Thailand = การฟื้นฟูภาพพจน์ของตราสินค้าของสายการบินต้นทุนต่ําในประเทศไทย / Turmpong Realrangsutthar.
Authors: Realrangsutthar., Turmpong 
Issue Date: 2550
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Turmpong Realrangsutthar. (2550) The Revitalization of brand image of low cost airline in Thailand = การฟื้นฟูภาพพจน์ของตราสินค้าของสายการบินต้นทุนต่ําในประเทศไทย / Turmpong Realrangsutthar..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2281
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
209572.pdf999.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.