Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2221
Title: การศึกษาปัญหาและกําหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของสื่อออนไลน์ประเภทเว็บบล็อก กรณีศึกษา บล็อกแกงค์ดอทคอม [ซีดี-รอม] / นีรชา สุทธิพรพรรณ.
Authors: นีรชา สุทธิพรพรรณ 
Issue Date: 2550
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: นีรชา สุทธิพรพรรณ (2550) การศึกษาปัญหาและกําหนดกลยุทธ์ด้านการตลาดของสื่อออนไลน์ประเภทเว็บบล็อก กรณีศึกษา บล็อกแกงค์ดอทคอม [ซีดี-รอม] / นีรชา สุทธิพรพรรณ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2221
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207153.pdf1.78 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.