Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2216
Title: การศึกษาและกําหนดกลยุทธ์ทางธุรกิจของ บริษัท มาสเตอร์ แอนด์ มอร์ จํากัด เพื่อการแข่งขันในตลาดสื่อโฆษณา BTS city vision และ city vision flyover [ซีดี-รอม] / ณัฐพงศ์ ศังขะฤกษ์.
Authors: ณัฐพงศ์ ศังขะฤกษ์ 
Issue Date: 2550
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ณัฐพงศ์ ศังขะฤกษ์ (2550) การศึกษาและกําหนดกลยุทธ์ทางธุรกิจของ บริษัท มาสเตอร์ แอนด์ มอร์ จํากัด เพื่อการแข่งขันในตลาดสื่อโฆษณา BTS city vision และ city vision flyover [ซีดี-รอม] / ณัฐพงศ์ ศังขะฤกษ์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2216
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207148.pdf1.2 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.