Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2215
Title: การกําหนดกลยุทธ์ทางการตลาดเพื่อการแข่งขัน กรณีศึกษา ธนาคารนครหลวงไทย จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ศรัณยา พาสินเพิ่ม.
Authors: ศรัณยา พาสินเพิ่ม 
Issue Date: 2550
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ศรัณยา พาสินเพิ่ม (2550) การกําหนดกลยุทธ์ทางการตลาดเพื่อการแข่งขัน กรณีศึกษา ธนาคารนครหลวงไทย จํากัด (มหาชน) [ซีดี-รอม] / ศรัณยา พาสินเพิ่ม..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2215
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207147.pdf1.6 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.