Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2186
Title: การสื่อสารการตลาดของการท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย (ททท.) และการตัดสินใจท่องเที่ยว 6 จังหวัดชายฝั่งทะเลอันดามันหลังเหตุธรณีพิบัติคลื่นยักษ์สึนามิของนักท่องเที่ยวชาวไทย / ศศิพล รอดภิญโญ.
Authors: ศศิพล รอดภิญโญ 
Issue Date: 2549
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ศศิพล รอดภิญโญ (2549) การสื่อสารการตลาดของการท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย (ททท.) และการตัดสินใจท่องเที่ยว 6 จังหวัดชายฝั่งทะเลอันดามันหลังเหตุธรณีพิบัติคลื่นยักษ์สึนามิของนักท่องเที่ยวชาวไทย / ศศิพล รอดภิญโญ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2186
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
206054.pdf5.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

3
checked on Jul 11, 2019

Download(s)

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.