Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2154
Title: กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตราสินค้าผ้าไหมและเครื่องแต่งกายจากผ้าไหม หนึ่งตําบลหนึ่งผลิตภัณท์ = The Marketing communication strategies for OTOP Thai silk and dress branding / ปรารถนา ธงไชย.
Authors: ปรารถนา ธงไชย 
Issue Date: 2549
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ปรารถนา ธงไชย (2549) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตราสินค้าผ้าไหมและเครื่องแต่งกายจากผ้าไหม หนึ่งตําบลหนึ่งผลิตภัณท์ = The Marketing communication strategies for OTOP Thai silk and dress branding / ปรารถนา ธงไชย..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2154
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202995.pdf4.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.