Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2135
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสําอางผ่านเคาน์เตอร์ห้างสรรพสินค้าของผู้หญิงวัยทํางานในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the purchasing decision behavior upon cosmetics on counter sales of working group women in Bangkok area / สุธิศา โสมะบุตร์.
Authors: สุธิศา โสมะบุตร์ 
Issue Date: 2549
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สุธิศา โสมะบุตร์ (2549) ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเครื่องสําอางผ่านเคาน์เตอร์ห้างสรรพสินค้าของผู้หญิงวัยทํางานในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the purchasing decision behavior upon cosmetics on counter sales of working group women in Bangkok area / สุธิศา โสมะบุตร์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2135
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202052.pdf829.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

1
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.