Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2134
Title: ปัจจัยการสื่อสารการตลาดของเครื่องดื่มชาเขียวพร้อมดื่มที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภค [ซีดี-รอม] = The Effect of the ready-to drink green tea's marketing communication factors on the consumer behavior / สุภานี มณีเทศ.
Authors: สุภานี มณีเทศ 
Issue Date: 2549
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สุภานี มณีเทศ (2549) ปัจจัยการสื่อสารการตลาดของเครื่องดื่มชาเขียวพร้อมดื่มที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภค [ซีดี-รอม] = The Effect of the ready-to drink green tea's marketing communication factors on the consumer behavior / สุภานี มณีเทศ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/2134
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202050.pdf1.26 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

5
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.