Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1894
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสุขภัณฑ์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร / ชูสิทธิ์ สิทธิธีรรัตน์.
Authors: ชูสิทธิ์ สิทธิธีรรัตน์ 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ชูสิทธิ์ สิทธิธีรรัตน์ (2544) ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสุขภัณฑ์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร / ชูสิทธิ์ สิทธิธีรรัตน์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1894
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199790.pdf5.53 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.