Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1882
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพัชรี อยู่เพชร
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
dc.date.accessioned2018-09-13T09:59:23Z-
dc.date.available2018-09-13T09:59:23Z-
dc.date.issued2545
dc.identifier.citationพัชรี อยู่เพชร (2545) การศึกษาพฤติกรรมการซื้อและความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการบริการของห้าง Big C สาขาติวานนท์ / พัชรี อยู่เพชร..
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1882-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherBusiness Economics
dc.titleการศึกษาพฤติกรรมการซื้อและความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการบริการของห้าง Big C สาขาติวานนท์ / พัชรี อยู่เพชร.
dc.typeThesis
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.departmentSchool of Economics
thesis.degree.grantorThe University of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.levelmasters
utcc.eprintid3572
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199774.pdf3.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s) 50

1
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.