Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1862
Title: ปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ําผลไม้สําเร็จรูปของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร / ปัทมาสน์ ใจชื่น.
Authors: ปัทมาสน์ ใจชื่น 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ปัทมาสน์ ใจชื่น (2544) ปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ําผลไม้สําเร็จรูปของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร / ปัทมาสน์ ใจชื่น..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1862
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199754.pdf1.88 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.