Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1849
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุทธาวรรณ คูสุวรรณ์
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
dc.date.accessioned2018-09-13T09:59:19Z-
dc.date.available2018-09-13T09:59:19Z-
dc.date.issued2544
dc.identifier.citationสุทธาวรรณ คูสุวรรณ์ (2544) ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้ศูนย์บริการธนาคารอัตโนมัติของ ธนาคารกสิกรไทย จํากัด (มหาชน) (TFS e-banking Center) / สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์..
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1849-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherBusiness Economics
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อการใช้ศูนย์บริการธนาคารอัตโนมัติของ ธนาคารกสิกรไทย จํากัด (มหาชน) (TFS e-banking Center) / สุทธาวรรณ คูสุวรรณ์.
dc.typeThesis
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.departmentSchool of Economics
thesis.degree.grantorThe University of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.levelmasters
utcc.eprintid3539
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199717.pdf3.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.