Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1845
Title: การศึกษาพฤติกรรมและความพึงพอใจของลูกค้าในการใช้บริการของธนาคารกรุงเทพ จํากัด (มหาชน)ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล / อิสสราภรณ์ สุอังคะ.
Authors: อิสสราภรณ์ สุอังคะ 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อิสสราภรณ์ สุอังคะ (2544) การศึกษาพฤติกรรมและความพึงพอใจของลูกค้าในการใช้บริการของธนาคารกรุงเทพ จํากัด (มหาชน)ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล / อิสสราภรณ์ สุอังคะ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1845
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199712.pdf3.25 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

2
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.