Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1838
Title: การศึกษาปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความต้องการใช้บริการธนาคารทางโทรศัพท์อัตโนมัติของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย / กัมปนาท โหเทพา.
Authors: กัมปนาท โหเทพา 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: กัมปนาท โหเทพา (2544) การศึกษาปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความต้องการใช้บริการธนาคารทางโทรศัพท์อัตโนมัติของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย / กัมปนาท โหเทพา..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1838
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199704.pdf2.58 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.