Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1824
Title: กรณีศึกษาความพึงพอใจต่อการให้บริการของพนักงานบริการลูกค้าของ บริษัท เอส เค เอฟ (ประเทศไทย) จํากัด / สาวิตรี พงษ์ปฏิพัทธ์.
Authors: สาวิตรี พงษ์ปฏิพัทธ์ 
Issue Date: 2545
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: สาวิตรี พงษ์ปฏิพัทธ์ (2545) กรณีศึกษาความพึงพอใจต่อการให้บริการของพนักงานบริการลูกค้าของ บริษัท เอส เค เอฟ (ประเทศไทย) จํากัด / สาวิตรี พงษ์ปฏิพัทธ์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1824
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199688.pdf2.92 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.