Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1785
Title: ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการและพฤติกรรมการใช้บริการเครื่องจําหน่ายน้ําดื่มบริสุทธิ์แบบหยอดเหรียญของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร / ปิยะชัย ส่งวัฒนา.
Authors: ปิยะชัย ส่งวัฒนา 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ปิยะชัย ส่งวัฒนา (2544) ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการและพฤติกรรมการใช้บริการเครื่องจําหน่ายน้ําดื่มบริสุทธิ์แบบหยอดเหรียญของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร / ปิยะชัย ส่งวัฒนา..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1785
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199628.pdf3.07 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.