Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1732
Title: การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคและปัจจัยทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อเครื่องสําอาง ในเขตกรุงเทพมหานคร / บุศรา คําหาญ.
Authors: บุศรา คําหาญ 
Issue Date: 2548
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: บุศรา คําหาญ (2548) การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคและปัจจัยทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อเครื่องสําอาง ในเขตกรุงเทพมหานคร / บุศรา คําหาญ..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1732
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198889.pdf29.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

15
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.