Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1727
Title: การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อน้ําปลาของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร / อดิศร พรสมุทรสินธุ์.
Authors: อดิศร พรสมุทรสินธุ์ 
Issue Date: 2548
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อดิศร พรสมุทรสินธุ์ (2548) การศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อน้ําปลาของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร / อดิศร พรสมุทรสินธุ์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1727
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198883.pdf4.48 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.