Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1674
Title: การศึกษาพฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบในการพิจารณาเลือกซื้อเครื่องดื่มชาสมุนไพร / ศิริลักษณ์ วิกยานนท์.
Authors: ศิริลักษณ์ วิกยานนท์ 
Issue Date: 2545
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ศิริลักษณ์ วิกยานนท์ (2545) การศึกษาพฤติกรรมการบริโภคและปัจจัยทางการตลาดที่ผู้บริโภคใช้ประกอบในการพิจารณาเลือกซื้อเครื่องดื่มชาสมุนไพร / ศิริลักษณ์ วิกยานนท์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1674
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198823.pdf2.82 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

5
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.