Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1655
Title: การศึกษาพฤติกรรมของผู้บริโภคและอิทธิพลของใบโฆษณาสินค้า (ใบปลิว) ที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้า / อรรถกร มณีรัตน์.
Authors: อรรถกร มณีรัตน์ 
Issue Date: 2548
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อรรถกร มณีรัตน์ (2548) การศึกษาพฤติกรรมของผู้บริโภคและอิทธิพลของใบโฆษณาสินค้า (ใบปลิว) ที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้า / อรรถกร มณีรัตน์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1655
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198802.pdf2.62 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.