Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1637
Title: การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ใช้บริการ พฤติกรรมและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสถานีบริการน้ํามัน บริษัท ปตท. จํากัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร / รัตติยา นิลจํารัส.
Authors: รัตติยา นิลจํารัส 
Issue Date: 2546
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: รัตติยา นิลจํารัส (2546) การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ใช้บริการ พฤติกรรมและความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสถานีบริการน้ํามัน บริษัท ปตท. จํากัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร / รัตติยา นิลจํารัส..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1637
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
198781.pdf3.85 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.