Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1533
Title: กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อและใช้บริการสินค้าและการบริการในโครงการ "หนึ่งตําบล หนึ่งผลิตภัณฑ์" ศึกษาเฉพาะกรณี : จังหวัดกาญจนบุรี = Marketing communications strategy influences on purchasing and using behavior of products and services of "One Tambol One Product" project ; case study : Kanchanaburi Province / ณัฐฐา หุตานนท์.
Authors: ณัฐฐา หุตานนท์ 
Issue Date: 2546
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ณัฐฐา หุตานนท์ (2546) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อและใช้บริการสินค้าและการบริการในโครงการ "หนึ่งตําบล หนึ่งผลิตภัณฑ์" ศึกษาเฉพาะกรณี : จังหวัดกาญจนบุรี = Marketing communications strategy influences on purchasing and using behavior of products and services of "One Tambol One Product" project ; case study : Kanchanaburi Province / ณัฐฐา หุตานนท์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1533
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192429.pdf7.1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.