Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1424
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัชดา ใจกระจ่าง
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. School of Economics
dc.date.accessioned2018-09-13T09:58:18Z-
dc.date.available2018-09-13T09:58:18Z-
dc.date.issued2544
dc.identifier.citationรัชดา ใจกระจ่าง (2544) ปัจจัยการสื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้ออาหารสัตว์เลี้ยงประเภทสุนัขและแมวของผู้เลี้ยงสัตว์.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1424-
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherBusiness Economics
dc.titleปัจจัยการสื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้ออาหารสัตว์เลี้ยงประเภทสุนัขและแมวของผู้เลี้ยงสัตว์
dc.typeThesis
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.departmentSchool of Economics
thesis.degree.grantorThe University of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.levelmasters
utcc.eprintid3131
item.fulltextมีเอกสารฉบับเต็ม-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1en_US-
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies
Files in This Item:
File Description SizeFormat
161609.pdf4.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s)

10
Last Week
2
Last month
6
checked on Jul 10, 2020

Download(s)

6
checked on Jul 10, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.