Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1424
Title: ปัจจัยการสื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้ออาหารสัตว์เลี้ยงประเภทสุนัขและแมวของผู้เลี้ยงสัตว์
Authors: รัชดา ใจกระจ่าง 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: รัชดา ใจกระจ่าง (2544) ปัจจัยการสื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้ออาหารสัตว์เลี้ยงประเภทสุนัขและแมวของผู้เลี้ยงสัตว์.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1424
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat
161609.pdf4.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

1
Last Week
0
Last month
1
checked on Jun 3, 2020

Download(s)

1
checked on Jun 3, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.