Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1424
Title: ปัจจัยการสื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้ออาหารสัตว์เลี้ยงประเภทสุนัขและแมวของผู้เลี้ยงสัตว์
Authors: รัชดา ใจกระจ่าง 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: รัชดา ใจกระจ่าง (2544) ปัจจัยการสื่อสารการตลาดกับการตัดสินใจซื้ออาหารสัตว์เลี้ยงประเภทสุนัขและแมวของผู้เลี้ยงสัตว์.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1424
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161609.pdf4.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

10
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.