Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1423
Title: ทัศนคติที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากการขายตรงทางสื่อโทรทัศน์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: ปริยานุช เจียมทับทักษิณ 
Issue Date: 2543
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ปริยานุช เจียมทับทักษิณ (2543) ทัศนคติที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากการขายตรงทางสื่อโทรทัศน์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1423
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161564.pdf2.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

9
checked on Aug 28, 2019

Download(s) 50

1
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.