Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1384
Title: กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดของเว็บไซด์ธุรกิจจัดหางานทางอินเทอร์เน็ต กับพฤติกรรมการเปิดรับสื่อของกลุ่มเป้าหมายในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: อภิชาติ โลห์ประธาน 
Issue Date: 2544
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: อภิชาติ โลห์ประธาน (2544) กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดของเว็บไซด์ธุรกิจจัดหางานทางอินเทอร์เน็ต กับพฤติกรรมการเปิดรับสื่อของกลุ่มเป้าหมายในเขตกรุงเทพมหานคร.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1384
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161212.pdf5.47 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.