Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1362
Title: แนวทางและกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อความสําเร็จของร้านเซเว่นอีเลฟเว่น ระหว่างปี พ.ศ.2540-2543 = Guideline and marketing communication strategy for the success of 7-Eleven store, during 1997-2000 / วริยา ประภานนท์.
Authors: วริยา ประภานนท์ 
Issue Date: 2545
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: วริยา ประภานนท์ (2545) แนวทางและกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดเพื่อความสําเร็จของร้านเซเว่นอีเลฟเว่น ระหว่างปี พ.ศ.2540-2543 = Guideline and marketing communication strategy for the success of 7-Eleven store, during 1997-2000 / วริยา ประภานนท์..
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1362
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156176.pdf6.73 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

1
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.