Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1359
Title: พฤติกรรมการเปิดรับการสื่อสาร การตลาด กับการตัดสินใจใช้บริการรถไฟฟ้า บีทีเอสของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: ภาคภูมิ มนูสุข 
Issue Date: 2542
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: ภาคภูมิ มนูสุข (2542) พฤติกรรมการเปิดรับการสื่อสาร การตลาด กับการตัดสินใจใช้บริการรถไฟฟ้า บีทีเอสของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร.
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1359
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:EC: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156169.pdf5.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

6
checked on Aug 28, 2019

Download(s) 50

4
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.