Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1278
Title: การนำเสนอกลยุทธ์การเติบโตให้กับบริษัท เอ็ม บี เค กรุ๊ปลิสซิ่ง จำกัด
Authors: Natsirilerdpong, Kunchaya 
Issue Date: 2006
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Kunchaya Natsirilerdpong (2006) การนำเสนอกลยุทธ์การเติบโตให้กับบริษัท เอ็ม บี เค กรุ๊ปลิสซิ่ง จำกัด.
Abstract: การศึกษาค้นคว้าอิสระเรื่อง “การวางกลยุทธ์การเติบโตให้กับบริษัท เอ็ม บี เค กรุ๊ปลิสซิ่งจำกัด” มีวัตถุประสงค์ดังนี้1. ศึกษาและเปรียบเทียบอัตราการใช้สินเชื่อของลูกค้า พร้อมทั้งพฤติกรรมการใช้บัตรเครดิต การเบิกเงินฉุกเฉินมาใช้ล่วงหน้า2. กำหนดกลยุทธ์ และแนวทางการดำเนินกลยุทธ์เพื่อให้ได้มาซึ่งการเติบโตอย่างต่อเนื่องของบริษัท และเพื่อรักษาฐานลูกค้าให้เกิดความภักดีต่อตราสินค้า
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1278
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2723abstract.pdf67.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2723fulltext.pdf893.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2723summary.pdf173.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.