Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1241
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBunyakiati, Panuchart
dc.contributor.authorLeecharoen, Benjawan
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. Information Technology division
dc.date.accessioned2018-09-13T09:57:53Z-
dc.date.available2018-09-13T09:57:53Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPanuchart Bunyakiati, Benjawan Leecharoen (2013) Online Shopping Decision Behaviors of Undergraduate Students.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1241-
dc.description.abstractการสำรวจนี้มีวัตถุประสงค์เพื่อสำรวจพฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้าออนไลน์ของกลุ่มเด็กนักศึกษาในเขตกรุงเทพมหานคร โดยการเก็บข้อมูลผ่านทางระบบ the Bristol University Online Survey เป็นเครื่องมือในการเก็บข้อมูลกับกลุ่มตัวอย่าง จากผลการสำรวจพบว่า ช่องทางที่กลุ่มตัวอย่างใช้เพื่อติดต่อซื้อสินค้ามากที่สุดคือ เฟสบุค,ไลน์ และเว็บไซต์ของทางร้าน นอกจากนี้ยังมีการสรุปสินค้าที่เป็นที่นิยมซื้อ,ระยะเวลาในการเลือกซื้อ,ราคาที่ซื้อในแต่ละครั้ง และเหตุผลที่เลือกซื้อสินค้าออนไลน์ดังแสดงในผลการสำรวจนี้
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.othersurvey
dc.titleOnline Shopping Decision Behaviors of Undergraduate Students
dc.typeExperiment
dcterms.accessRightsrestricted
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
utcc.eprintid269
Appears in Collections:IT: Experiment
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
269summary.pdf194.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s) 50

13
checked on Aug 28, 2019

Download(s) 50

4
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.