Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1038
Title: การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตรา ปตท.ผ่าน PTT Call Center
Authors: Yookwan, Wuttinan 
Issue Date: 2012
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Wuttinan Yookwan (2012) การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตรา ปตท.ผ่าน PTT Call Center.
Abstract: การศึกษาเรื่อง “การสื่อสารการตลาดเพื่อสร้างตรา ปตท. ผ่าน PTT Call Center”มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาข้อมูลเชิงนโยบายของผู้บริหาร รวมถึงการสื่อสารการตลาด และเครื่องมือทางการสื่อสารการตลาดที่นำมาใช้ โดยการศึกษาครั้งนี้เป็นการวิจัยเชิงคุณภาพ ซึ่งผู้ศึกษาได้ใช้วิธีการเก็บข้อมูลด้วยการสัมภาษณ์แบบเจาะลึก (In-depth Interview) จากผู้บริหารระดับสูง และเจ้าหน้าที่ที่เกี่ยวข้องรวม 4 ท่าน รวมถึงการเก็บข้อมูลจากเอกสารเผยแพร่จากหน่วยงานลูกค้าสัมพันธ์ บริษัท ปตท. จำกัด (มหาชน)
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1038
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2307abstract.pdf96.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2307fulltext.pdf5.84 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.