Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1037
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSitasuta, Sorawat
dc.contributor.otherUniversity of the Thai Chamber of Commerce. Graduate School
dc.date.accessioned2018-09-13T09:57:20Z-
dc.date.available2018-09-13T09:57:20Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationSorawat Sitasuta (2012) การสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้าน ทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial.
dc.identifier.urihttps://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1037-
dc.description.abstractการศึกษาเรื่องการสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้านทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการสื่อสารตราสินค้าของ บริษัท ทรูคอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขายร้าน ทรู คอฟฟี่ โดยวิธีการวิจัยเชิงคุณภาพ(Qualitative Research)เก็บข้อมูลด้วยการสัมภาษณ์เชิงลึก (In-depth Interview) จากผู้บริหารจำนวน 2 คน และพนักงานขายร้านทรู คอฟฟี่ จำนวน 6 คน
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniversity of the Thai Chamber of Commerce
dc.rightsThis work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
dc.subject.otherMarketing Communication
dc.titleการสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้าน ทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial
dc.typeThesis
dcterms.accessRightspublic
dc.rights.holderUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.departmentSchool of Communication Arts
thesis.degree.grantorUniversity of the Thai Chamber of Commerce
thesis.degree.levelmasters
utcc.eprintid2306
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2306abstract.pdf89.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2306fulltext.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record Recommend this item

Page view(s) 50

7
checked on Aug 28, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.