Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1037
Title: การสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้าน ทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial
Authors: Sitasuta, Sorawat 
Issue Date: 2012
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Sorawat Sitasuta (2012) การสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้าน ทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial.
Abstract: การศึกษาเรื่องการสื่อสารตรา ทรู คอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขาย ร้านทรู คอฟฟี่ ประเภท commercial มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาการสื่อสารตราสินค้าของ บริษัท ทรูคอร์ปอเรชัน จำกัด (มหาชน) ผ่านพนักงานขายร้าน ทรู คอฟฟี่ โดยวิธีการวิจัยเชิงคุณภาพ(Qualitative Research)เก็บข้อมูลด้วยการสัมภาษณ์เชิงลึก (In-depth Interview) จากผู้บริหารจำนวน 2 คน และพนักงานขายร้านทรู คอฟฟี่ จำนวน 6 คน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1037
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2306abstract.pdf89.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2306fulltext.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s) 50

7
checked on Jul 11, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.