Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1033
Title: การบริหารประสบการณ์ลูกค้าของคอนโดมิเนียม ยู ดีไลท์
Authors: Rakngarm, Supawan 
Issue Date: 2012
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Supawan Rakngarm (2012) การบริหารประสบการณ์ลูกค้าของคอนโดมิเนียม ยู ดีไลท์.
Abstract: การศึกษาเรื่องการบริหารประสบการณ์ลูกค้าของคอนโดมิเนียม ยู ดีไลท์มีวัตถุประสงค์เพื่อศึกษาเพื่อศึกษาแนวความคิดและกระบวนการเกี่ยวกับการบริหารประสบการณ์ลูกค้าของประกอบการคอนโดมิเนียมยู ดีไลท์โดยวิธีการวิจัยเชิงคุณภาพ (Qualitative Research)เก็บข้อมูลด้วยการสัมภาษณ์เชิงลึก (In-depth Interview) จากผู้บริหารจำนวน 2คน และผู้ออกแบบสื่อเพื่อสนับสนุนกิจกรรมทางการตลาดของคอนโด ยู ดีไลท์ จำนวน 1 คน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1033
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2302abstract.pdf153.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2302fulltext.pdf1.59 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2302summary.pdf202.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.