Please use this identifier to cite or link to this item: https://utcc-dspacecris.eval.plus/handle/6626976254/1032
Title: ความต้องการการสื่อสารผ่านส่วนประสมทางการตลาดของร้านPuff&ie ของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร
Authors: Bindhusmita, Korawat 
Issue Date: 2011
Publisher: University of the Thai Chamber of Commerce
Source: Korawat Bindhusmita (2011) ความต้องการการสื่อสารผ่านส่วนประสมทางการตลาดของร้านPuff&ie ของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร.
Abstract: การศึกษาวิจัยครั้งนี้จัดทำเพื่อศึกษาความต้องการการสื่อสารผ่านส่วนประสมทางการตลาดของร้านพัฟแอนด์พาย ของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานคร ตลอดจนศึกษาเกี่ยวกับพฤติกรรมการซื้อของผู้บริโภคสินค้าร้านพัฟแอนด์พาย ในเขตกรุงเทพมหานคร โดยใช้วิธีการศึกษาเชิงปริมาณดาเนินการเก็บข้อมูลด้วยแบบสอบถามจากกลุ่มตัวอย่างที่เป็นลูกค้าที่ซื้อสินค้าพัฟแอนด์พายในเขตกรุงเทพมหานคร จำนวน 290 คน
URI: https://scholar.utcc.ac.th/handle/6626976254/1032
Rights: This work is protected by copyright. Reproduction or distribution of the work in any format is prohibited without written permission of the copyright owner.
Appears in Collections:GS: Theses / Independent Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2301abstract.pdf213.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
2301fulltext.pdf2.19 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record Recommend this item

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.